Uppdatering från Israel.

Ingen vidare bra uppdatering, men jag har det fullt upp här i Israel. I förrgår träffade jag min storebrors tjej och hon tog oss till Yaffo, där vi gick på en marknad. Jag köpte ett armband med Hamsahanden (googla om ni inte fattar hah) och så köpte jag en låååång kjol, för sedan skulle vi till ett av de mest judiska kvarteren i Tel Aviv, och jag hade shorts så jag var tvungen att täcka benen haha. Där kollade vi ialf på klänningar till bröllopet. Jag hittade ingen, men min lillasyster hittade. Ska dit igen senare i veckan. Igår åt vi frukost på Mezizi beach tror jag det hette, och sen var vi på stranden hela dagen, stranden här får inte högsta betyg, den går ju inte att jämföras med stränderna på rivieran men jag gillar det ändå. Vattnet är som en kokande gryta! Idag har vi degat hela dagen, mitt på dagen vill man inte ens gå ut för det är för varmt! Brände mig lite igår, Inget farligt men det svider lite på ryggen. Så idag ska jag ta det lugnt med solandet. Hoppas att ni har det fint i Sverige, hörde att det var jättebra väder... Fast det går inte upp mot detta, haha! Och juste, vi har fått mammas laptop att funkar här, det är drf jag kan skriva å, ä och ö. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh visst är den? Älskaren :D



Kram

2008-07-26 @ 14:48:46
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0