Tel Aviv!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, och det beror pa att jag just nu befinner mig i ett varmt och fuktigt Tel Aviv, Israel. Men det betyder ju inte att bloggen tar en paus for det, sjalvklart kommer ni kunna fortsatta lasa om mina aventyr i detta heliga land. Sitter just nu och tragglar ned ett hebreiskt tangtentbord, men det funkar! Jag och min lillasyster tog planet hit ensamma fran Arlanda och mamma vantade pa oss pa flygplatsen Ben Gurion har i Tel Aviv. Sen kom vi hit till lagenheten, den ar grymt frasch. Jag har fatt ett eget rum med tv och dator, sa det gar ingen nod pa mig. Iofs har jag enda rummet utan flakt, ett problem som maste atgardas illa kvickt eftersom det ar som en bastu har inne. Nu blir det kvallspromenad. Men forst en iskall dusch, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0